Schwinn Airdyne Pro Review

Ah, de Schwinn Airdyne. Ik weet dat ik eerder rundvlees met Airdynes heb gehad.

  • De kettingen kwamen altijd los.
  • De pedalen braken.
  • De monitoren waren zuigen

Voor het grootste deel waren het behoorlijk afschuwelijke machines die niet lang meegingen, MAAR je moest ze gebruiken. Er waren geen andere opties; een noodzakelijk kwaad als er ooit een was. Voor ons atleten kweekt competitie uitmuntendheid. En dankzij Assault Air Bike is uitmuntendheid precies wat luchtfietsen worden.

Er waren in het verleden drie soorten luchtfietsen. Slechte. Slechter. Slechtst. We hebben nu Assault en Xebex, terwijl Schwinn de Schwinn Pro Airdyne heeft geïntroduceerd. Laten we eens kijken hoe het zich verhoudt.

Schwinn AD Pro Review

Toen Schwinn contact met me opnam met het verzoek om de nieuwe AD Pro te testen, was ik er niet zo zeker van. Ondanks mijn liefde voor het beoordelen van nieuwe apparatuur, heb ik in het verleden geen problemen gehad met Airdynes-producten. Ik ben ook nooit zo enthousiast over het dichtslaan van producten van bedrijven, maar aangezien de site eerlijke beoordelingen is, moest ik dit in het verleden een paar keer doen.

Ik ging akkoord met het verzoek van Schwinn en deed een beoordeling. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Het is klote en dus geef ik het gewoon aan een lezer, een groot probleem! Dus de grote dag kwam voor de bezorging, en in plaats van dat UPS deze grote pallet op mijn oprit zette, zetten Freddie en Pat van Treadmill Heroes het in elkaar (ze dronken ook wat van mijn proteïne; jongens naar mijn hart.)

Het eerste wat me opviel aan de fiets was de algehele kwaliteit. De Assault Air Bike, XebexAir Bike en de AD Pro hebben de lat voor airbikes hoger gelegd wat betreft bouwkwaliteit.

Ook al is de AD Pro niet volledig van metaal gemaakt, hij heeft veel voordelen. Metaal is over het algemeen duurzamer dan plastic. Metaal maakt echter meer geluid. En als het gaat om een machine die al de decibel produceert waar Air Bikes om bekend staan, is meer geluid het laatste wat je nodig hebt.

De basisstructuur van de fiets is gemaakt van metaal en plastic en de meeste onderdelen zijn gemaakt van aluminium en staal. De fiets lijkt meer componenten te hebben dan de Assault & Xebex. Dat wil niet zeggen dat het veel meer voetruimte in beslag neemt, want dat doet het niet, maar de ventilator bijvoorbeeld is gigantisch. Dit is hoogstwaarschijnlijk een reden voor een soepeler starten en stoppen in vergelijking met fietsen in het verleden.

Het frame van de AD Pro is iets langer dan de meeste andere luchtfietsen, wat volgens mij om goede redenen is. Luchtfietsen worden meer dan ooit gebruikt in wedstrijden en serieuze trainingsomgevingen. Dit betekent dat ze meer misbruik maken van mensen die een serieus wattage kunnen pushen. (Wil je iets meer freaks? In slechts 10 minuten verbrandt Danny Nichols 300 calorieën op een Airdyne.

Het langere frame zorgt ervoor dat de fiets er niet uitziet alsof je een wheelie probeert te maken wanneer je de fiets start. Het gewicht wordt ook gelijkmatiger over het frame verdeeld, wat helpt om schommelen te verminderen. Het frame is ook iets breder met grotere penvoeten die het stabieler houden met minder zij aan zij. Dit wordt niet veel opgemerkt bij langzamere steady-state training, maar als je echt aan het pompen bent, merk en waardeer je zeker de extra stabiliteit.

De Airdyne Pro is voorzien van het originele riemaandrijfsysteem voor elke luchtfiets. Hoewel riemaandrijvingen al een tijdje op fietsen bestaan, heb ik ze nog nooit in deze toepassing gezien. De fiets maakt gebruik van een rubberen riem die zwaarder is dan de typische schakelketting. Hierdoor kun je een aantal dingen doen.

  • minder aanpassingen nodig gedurende de levensduur van de fiets
  • eenvoudigere aanpassingen
  • Soepeler, stiller rijden

Ik kon het verschil niet geloven dat het riemaandrijfsysteem maakte als het op geluid aankwam. Het enige echte geluid dat je hoort, is het geluid dat wordt geproduceerd door de bladen van de ventilator die tegen de wind vechten. Het starten van de fiets gaat soepel en snel, net als tot stilstand komen voor zaken als bewegingsveranderingen of intervallen.

Dit is de grootste verbetering aan de fiets ten opzichte van de huidige luchtfietsen, en ik kan me voorstellen dat andere bedrijven zullen proberen dit na te streven.

Over het algemeen is de fiets gewoon heel goed gebouwd. De pedalen zijn echte medaillepedalen en geen plastic, dus verwacht minder problemen. De rubberen grepen zijn robuust en in tegenstelling tot schuim, nemen krijt buitengewoon goed op. Tijdens het fietsen ontdek je kleine details, waaruit blijkt dat Schwinn terugging naar de tekentafel. Ik verwacht dat mensen niet meer naar deze Airdyne kijken met het idee dat hij niet meer alleen gemaakt is voor persoonlijk, ontspannen gebruik, maar voor serieuze training.

Over het algemeen, als een apparaat goed is gemaakt, volgt de uitvoering. Hoewel dit niet altijd waar is, lijkt het erop dat de Schwinn AD Pro net zo goed functioneert als de vorm. Er zijn een paar klachten die vaak afkomstig zijn van mensen met luchtfietsen.

  • Waarom moet het zo luid?
  • Is het moeilijk om de monitor te bedienen? Ik wil gewoon aan de slag en gaan.

Voor de eerste is er heel weinig manier om een fiets te maken die tegen de wind in werkt om stil te zijn. De enige manier om de fiets stiller te maken, met behoud van dezelfde weerstand, is door de fietsonderdelen, zoals de pedalen en armen, stiller te maken.

Op basis van wat ik eerder heb besproken, is de fiets goed gebouwd en is hij dus zo stil als een ventilatorfiets kan zijn. Hoewel de ventilator groter is dan die op de Xebex en Assault Air Bikes, heb ik niet het gevoel dat hij veel weerstand of geluid toevoegt.

Zoals Ive al zei, is de monitor op de Xebex Air Bike die eerder door mij werd beschouwd als de best beschikbare luchtfiets, gewoon niet geschikt om te snuiven. Het is eigenlijk niet zo goed. Het kan basisinformatie zoals hartslag volgen, maar doet dit op een zeer onhandige manier.

De monitor op de Assault Air Bike is absoluut een stap hoger dan de Xebex Air Bike, vooral vanwege het gebruiksgemak en de eenvoudige schermindeling. MATERIAALFABRIKANTEN, LUISTER UP! Maak uw apparatuur zo eenvoudig en duidelijk mogelijk. Er is geen noodzaak voor overmatige complicatie. * Een snelle blik op de Schwinn Airdynes-monitor en het is vrij duidelijk om de overeenkomsten tussen deze en de Assault Air Bikes-monitor te zien:

Er zijn veel presets die kunnen worden gebruikt voor intervallen, tijd en hartslag. De grootste verschillen die ik opmerkte, waren de grotere afmetingen en helderheid van AD Pros-schermen, die gemakkelijker te zien zijn (vooral bij zweten), en de extra statistieken bovenaan.

De wijzerplaten aan de bovenkant van deze monitor lijken erg op die op het dashboard van een auto. Hoewel het op het eerste gezicht overdreven leek, wordt het erg handig als je eenmaal begint te lopen en je huidige RPM kunt zien. Als u een persoon bent die van gegevens houdt, is deze monitor iets voor u. Het houdt ook de hartslag bij, maakt heel gemakkelijk verbinding met uw monitor en u kunt uw inspanning volgen op basis van hartslagzones.

Schwinn Airdyne Pro Vs Assault Air Bike

Schwinn Airdyne Pro Vs Assault Air Bike

Ik heb beide beoordeeld en ik dacht de verschillen te vermelden.

Mijn Favoriete Air Bike-trainingen

Het is gemakkelijk te zien hoe geweldig de Airdyne Pro-fiets is. Maar het maakt niet uit hoe goed het werkt als je niet weet hoe je het moet gebruiken.

Dit zijn enkele van mijn favoriete grinders die ik met de fiets gebruik:

300 FY Gepopulariseerd door Gym Jones
10 Minutes, Max Calories. Het doel is 300 (ouch.)

Dood door luchtfiets
In de eerste minuut, voltooi 3 calorieën op de fiets (voeg er 3) op
Fiets 6 calorieën in de tweede minuut. Voeg 6 toe
in de derde minuut, voltooi 9 calorieën fietsen (voeg 9)
voltooi 11 calorieën toe in de vierde minuut (voeg 11 toe)
Voltooi 13 calorieën in de vijfde minuut (voeg 13 toe).
Voltooi 14 calorieën in de zesde minuut (voeg 14 toe)
Verbruik in de zevende minuut 15 calorieën (voeg 15 toe).
Voltooi 16 totale calorieën
Voltooi 17 totale calorieën
Voltooi 18 totale calorieën
Voltooi 19 totale calorieën
Voltooi 20 ..
Voeg elke minuut 1 calorie toe aan de totale calorie-output totdat u het totale aantal calorieën niet binnen de toegewezen tijd kunt voltooien.

T-Rex
Tabata-protocol voor 16 ronden
20 seconden Airdyne voor calorieën
10 seconden Rust
20 seconden duwen met dumbells van 50 of 16 kg 10 seconden
Rust
Herhaal de vorige stappen voor in totaal 8 ronden.

Highway to Hell
5 mijl Assault Air Bike (max. fietsinterval van 2 minuten) Tel
voor elke 2 minuten dat het doel van 5 mijl niet is bereikt +50 squats, +50 push-ups en +50 ab mat sit-ups.
Voltooi in totaal 5 mijl voor tijd

Split it Up
Assault Air Bike 50 calorieën totaal
Benen splitsen en overschakelen naar armisolatie na 5 calorieën (tot 50 calorieën totaal is bereikt) + 50 Squats +50 Pushups +50 Pull-ups

Houd het 100
staand (buiten het zadel) 50 calorieën Assault Air Bike
50 calorieën Assault Air Bike afwisselend boven- en onderlichaam (elke 5 calorieën totdat het doel van 50 calorieën is bereikt)
* Streefwaarde voor watt: mannen om 300 W onder 200 W boven te behouden. Dames 250W onder 100W boven

Laatste Gedachten

Als je het niet weet, ik ben een fan van de Schwinn Airdyne Pro. Er zijn nog wel wat dingen die ik graag zou zien verbeteren. Het is te moeilijk om bij de binnenkant van de fiets te komen voor onderhoud. Ik denk ook dat het leuk zou zijn om stillere fietsen te hebben.

De fiets is over het algemeen uitstekend en is naar mijn mening een van de beste. Desondanks lijkt de Xebex Air Bike nog steeds geweldig, zeker gezien de prijs. Het raakt een goedkopere prijs en hoewel het niet zo’n goede fiets is als de Airdyne Pro, is het nog steeds erg solide. Bekijk ook zeker onze Schwinn IC4 fietsrecensie.

Veelgestelde Vragen Over Schwinn Airdyne Pro

Welke Spieren Werkt De Schwinn Airdyne Pro?

De AD Pro is een uitstekende keuze voor oefeningen voor het hele lichaam, inclusief de armen en schouders. Airdyne-fietsen zijn ook behoorlijk aanpasbaar en kunnen zich richten op al uw belangrijke spiergroepen, waaronder uw borst, rug, biceps, triceps, bilspieren, hamstrings, quads en kern.

Kun Je Achteruit Trappen Op Een Schwinn Airdyne

De Schwinn Airdyne is, zoals eerder gezegd, een zeer veelzijdig stuk gereedschap. Op een Schwinn Aridyne fiets kun je achteruit trappen.

Kun Je De Weerstand Op De Schwinn Airdyne Aanpassen?

Schwinn Airdyne fietsen hebben geen weerstandsinstelling. Het door een riem aangedreven wiel van de Schwinn Airdyne-fiets genereert weerstand door lucht door de beker of turbinebladen te laten gaan.

Volledige Beoordeling

De Schwinn Airdyne PRO is de best beschikbare luchtfiets. Na het bekijken van alle belangrijke opties, kozen we de AD Pro als onze eerste keuze. Het riemaandrijfsysteem in combinatie met de algehele bouwkwaliteit maken de AD Pro superieur aan de rest.

Productmerk: Schwinn

Productvaluta

Product op voorraad: op voorraad

4.6